שירות "מרכזיות ותקשורת חכמה" הוא שירות המספק מרכזייה חכמה לעסק הכולל אפשרויות רבות לדוגמא:
חיבור בין מערכת הטלפוניה למערכת ניהול הלקוחות (CRM) מאפשרת לך להשתמש בידע שכבר ישנו ברשותך – ליצירת תקשורת ארגונית אחודה ואוטומציה של תהליכי עבודה.
דיווח שיחות אוטומטי לדף הלקוח • חיוג מתוך דף הלקוח • שמירת המשכיות טיפול בפניות
הקפצת התראה על גבי מסך המחשב אודות שיחה נכנסת, לצפייה אוטומטית בפרטי המתקשר בכרטיס הלקוח:
מחייגים ישירות ממסך המחשב! אינטגרציה פשוטה שמצמצמת זמני חיוג וטעויות הקלדה ומשפרת פלאים את נוחות העבודה.
Pop-Screen מקפיץ את כל פרטי המתקשר ממערכת ה CRM עוד לפני המענה לשיחה הנכנסת ומאפשר לך לתת מידע רלוונטי ואישי בהתאם ללקוח.
התממשקות של מערכת ניהול הלקוחות עם מערכת הטלפוניה, הופכת תהליכי תיעוד וזיהוי המתקשר לאוטומטיים.
חייגן אוטומטי ליצירת קמפיינים של שיחות יוצאות, המקצר את המרווח שבין השיחות במוקד ויוצר אוטומציה של תהליך החיוג.