מרכזיות ותקשורת חכמה

שירות "מרכזיות ותקשורת חכמה" הוא שירות המספק מרכזייה חכמה לעסק הכולל אפשרויות רבות לדוגמא:

  • אפשרות הקלטה של כל השיחות ושמירה בענן.
  • חיוג לכל מדינה בעולם בתעריף מוזל.
  • שלוחת Mobile (על אפליקציה).
  • שלוחה חכמה.
  • קבלה והוצאה ללא הגבלה של שיחות בו זמנית. 
  • הפניית שיחות לכל סוגי קווי הטלפון. 
  • תפריט קולי(IVR)  המותאם באופן ישיר לכל מחלקה / סניף בארץ ובחו״ל.
  • העברת שיחות בין שלוחות / סניפים בארץ ובחו״ל.
  • חטיפת שיחות בין שלוחות / סניפים / מחלקות.
  • חיוג מקוצר בין השלוחות / סניפים בארץ ובחו״ל.
  • חיוג פנימי חינם בין השלוחות / סניפים בארץ ובחו״ל.
  • הפניית שיחות בין שלוחות / סניפים – לפי ימים / שעות / באין מענה.
  • קבלת התראות למיל או sms בזמן אמת כאשר מתקבלת שיחה גם מחוץ לשעות פעילות .
  • המתנה בתור – צלצול לפי הסדר או במקביל לכל השלוחות כולל שירות מקומך בתור / סניפים בארץ ובחו״ל.
  • ניתוב שיחות לפי מספר המתקשר.
  • השמעת הודעות אישיות או פרסומות למתקשר.
  • הקלטת תוכן השיחות וקבלתן בדוא״ל.
  • הפניית שיחה היישר לתא קולי לכל שלוחה / מחלקה.
  • רשימה שחורה לחסימת שיחות נכנסות.
  • מוסיקה בהמתנה.
  • חדרי ועידה וירטואליים עד 500 איש.
  • קבלת פקסים לדוא״ל.
  • עקוב אחרי – אפשרות צלצול למספר שלוחות או מספרי טלפון מחוץ לארגון – בכל מקום בעולם.
  • צלצול בו זמני – אפשרות לצלצול הטלפון הנייד / הבית שלך כאשר מתבצע חיוג למשרד. 
  • סינון שיחות – אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
  • החלפה בין משרדים – אפשרות מהירה ונוחה להחלפת שלוחות בין המשרדים.
  • האזנות – אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות.
  • שיחות ועידה.
  • שילוב שירות תא קולי, דואר אלקטרוני מתקדם.
  • ניהול המערכת לפי שעות/תאריכים – אפשרות להגדיר שעות פתיחה/סגירה, חופשות, הודעות
  • תא קולי למייל.
  • שליחת הודעה למייל במידה ואין מענה בשלוחה
  • שירות לקיחת מספר מהלקוח ושליחה למייל .
  • חיוג לקבוצות/ לתורים.

ככה זה נראה

ממשקים לניהול מרכזיות ומוקדים טלפוניים

אינטגרציות למוקד

מרכזית הענן של Adel-Telecom מתממשק בקלות למערכות נוספות ומספק פתרון שלם, ותהליכי עבודה מקוצרים המערכת תומכת בחיבור API ניתן לחבר את המערכת לכל מערכת CRM התומכת API חלק מהמערכות שכבר מחוברות אלינו

איזה תוכנות?

חיבור בין מערכת הטלפוניה למערכת ניהול הלקוחות (CRM) מאפשרת לך להשתמש בידע שכבר ישנו ברשותך – ליצירת תקשורת ארגונית אחודה ואוטומציה של תהליכי עבודה.

דיווח שיחות אוטומטי לדף הלקוח  •  חיוג מתוך דף הלקוח  • שמירת המשכיות טיפול בפניות

הקפצת התראה על גבי מסך המחשב אודות שיחה נכנסת, לצפייה אוטומטית בפרטי המתקשר בכרטיס הלקוח:

  • היסטוריית הפניות הטלפוניות
  • גישה להקלטות שיחות קודמות
  • רשימת הזמנות אחרונות
  • מצב החשבון/מאזן פיננסי ללקוח
  • רשימת הקלטת השיחות האחרונות
  • כל מידע רלוונטי אחר – לבחירתך

מה תרויחו?

חיוג ישיר Click2Call

מחייגים ישירות ממסך המחשב! אינטגרציה פשוטה שמצמצמת זמני חיוג וטעויות הקלדה ומשפרת פלאים את נוחות העבודה.

הקפצת מסך

Pop-Screen מקפיץ את כל פרטי המתקשר ממערכת ה CRM עוד לפני המענה לשיחה הנכנסת ומאפשר לך לתת מידע רלוונטי ואישי בהתאם ללקוח.

אינטגרציה ל CRM

התממשקות של מערכת ניהול הלקוחות עם מערכת הטלפוניה, הופכת תהליכי תיעוד וזיהוי המתקשר לאוטומטיים.

חייגן

חייגן אוטומטי ליצירת קמפיינים של שיחות יוצאות, המקצר את המרווח שבין השיחות במוקד ויוצר אוטומציה של תהליך החיוג.